طرح توسعه سواد زنان و دختران مناطق عشایری در استان بوشهر در حال اجرا است

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح توسعه سواد زنان و دختران مناطق عشایری به عنوان یکی از طرح‌های متنوع در راستای ریشه‌کن کردن بی سوادی در جامعه در استان بوشهر در حال اجرا است.

میلاد حبیبی‌نیا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر روز چهارشنبه در حاشیه دیدار با خانواده‌های عشایر مستقر در شهرستان بوشهر اظهار کرد: این طرح با همکاری دفتر امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و با هدف کاهش آمار بی سوادی این گروه هدف اجرائی شده است.

وی افزود: در این طرح علاوه بر آموزش مهارت‌های پایه سواد، مهارت‌های اساسی زندگی و شغلی مورد نیاز زنان و دختران عشایرنشین نیز آموزش داده می‌شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرتصریح کرد: سازمان نهضت سوادآموزی با همکاری و مشارکت معاونت امور زنان ریاست جمهوری، یک بسته آموزشی شامل 12 عنوان محتوای آموزشی ویژه این گروه از مخاطبان حوزه سوادآموزی تولید کرده است.

حبیی‌نیا همکاری های بین بخشی در جهت به صفر رساندن بی سوادی در استان بوشهر را مهم و سازنده دانست و گفت: محتواهای آموزشی و بسته آموزشی یاد شده، به صورت مشترک توسط کارشناسان حوزه سوادآموزی این اداره کل و مدیریت امور عشایری استان تدوین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.