شهرداری‌های دیباج و میامی مسئول عملیات آماده سازی زمین مسکن ملی

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: شهرداری میامی و دیباج مسئولیت آماده سازی زمین برای تحویل و ساخت مسکن ملی در این شهر را بر عهده گرفته اند.

حمیدی  درباره آخرین وضعیت آماده سازی مسکن ملی در میامی و انتقادات مردم در این خصوص بیان کرد: همانطور که در نشست شورای مسکن نیز مصوب شد، شهرداری میامی مسئولیت آماده سازی زمین برای تحویل و ساخت مسکن ملی در این شهر را بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه در شهر دیباج نیز مانند میامی از فردا، شهرداری عملیات آماده سازی زمین برای مسکن ملی را آغاز خواهد کرد تا بتوانیم زمین را تحویل مردم بدهیم، افزود: در سمنان و دامغان نیز مقرر شده تا با قرارگاه امام حسن (ع) توافقی صورت گیرد تا شاهد آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن‌ها باشیم.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه در بقیه شهرهای استان به جز شاهرود، سمنان و دامغان بنیاد مسکن موظف به آماده سازی زمین برای مسکن ملی است، گفت: زمین برای متقاضیانی که واریز وجه کردند، در تمام شهرهای استان به جز شهرهای یاد شده، اختصاص یافته تا به صورت خود ساز این مسکن‌ها ساخته شود.

محمدی با بیان اینکه شهرداری‌های استان سمنان پیش پروانه ساخت مسکن ملی را صادر کرده‌اند، تاکید داشت: دستگاه‌های خدمت رسان مانند گاز و رق و … نیز موظف هستند تا زیرساخت‌ها و انشعاب‌های موقت را برای کسانی که می‌خواهند به صورت خودساز مسکن ملی را آغاز کنند، قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار