تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان

در مراسمی یوسف افشار نیا به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز اصفهان معرفی شد.

در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان که  امروز با حضور مقامات استان برگزار شد در حکمی یوسف افشارنیا به عنوان مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان منصوب و از خدمات بهرام عبدالحسینی مدیر کل سابق این مرکز تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، معاون صدا و سیمای اصفهان و خوزستان از سوابق یوسف افشارنیا است.

 

در این مراسم معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت:در ۶۳ روز گذشته دیدیم که دشمن در کشور بحران آفرینی کرد و نظام سلطه حرفه ای‌ترین عملیات روانی تاریخ علیه ملت را با رسانه دنبال کردند.

حسن عابدینی افزود: امروز به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی، حوزه نفوذش گسترش پیدا کرده و ۵ راهبرد آمریکا در منطقه با شکست روبرو شده است.

او تصریح کرد: امروز دست آورد آمریکا از اشغال افغانستان و عراق چه بود؟ آیا توانستند دولت سازی و ملت سازی کنند؟

حسن عابدینی عدالت گستری و هویت محوری را دو راهبرد اصلی سند تحول رسانه ملی در دوران جدید برشمرد و گفت از هفته آینده روزانه ۱۰ ساعت از جدول پخش شبکه‌های ملی مربوط به تولیدات استان‌ها می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعادت یاری مطلق
۱۱:۱۷ ۳۰ دی ۱۴۰۱
بسم الله النور
«شرف المکان بالمکین»
بی شک اعتبار هر جایگاهی برآمده از انسان هایی است که بدان تکیه می زنند و این افراد هستند که به جایگاه ها اعتبار می بخشند.
برادر ارزشی، انقلابی و مدیر جهادی
جناب آقای دکتر افشارنیا
انتصاب بجا وشایسته جنابعالی که نشان از درایت، لیاقت و تـوانمندی شمادارد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند متعال آرزوی موفقیت های روزافزون شما را خواستارم.