معرفی برگزیدگان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد

برگزیدگان بخش‌های مختلف بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به میزبانی استان یزد معرفی شدند.

اختتامیه بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به میزبانی شهر جهانی یزد، امروز برگزار و اسامی نفرات برگزیده به شرح زیر اعلام شد:

رتبه اول در بخش جستار‌نویسی به فاطمه احمدزاده با اثر «جوی عسل» از استان یزد رسید و پروانه کیانیان از تهران و آسیه رحمتی از خوزستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

برگزیدگان علمی بخش پایان‌نامه نیز معرفی شدند که مقام اول به آفرین پنهانی از استان لرستان، مقام دوم به زهرا برجی از استان قزونی و مقام سوم به راضیه خدایی از استان لرستان رسید.

در بخش کتاب نیز مقام اول به زهرا پردل از سیستان و بلوچستان و مقام دوم به مهدی‌آرایی از استان یزد با کتاب «چلچراغ قصه‌گویی» رسید.

مینا فراهانی و مریم غیاث آبادی استان مرکزی، سارا نادری و لایق رحمانی از استان کرمانشاه و زهرا جهانی و شیوا ابراهیمی از استان خراسان رضوی در بخش مقابله به رتبه‌های اول تا سوم رسیدند.

در بخش ملی بزرگسال نیز مهدیه کشوری مقدم از یزد رتبه اول، معصومه شهریاری از استان گلستان رتبه دوم، علیرضا روشن ضمیر از خوزستان رتبه سوم و عصمت نصیرزاده از خراسان رضوی نیز به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند.

در بخش پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها نیز اشرف ابراهیمی از استان یزد و علی اصغر اسپرهم از استان فارس به عنوان قصه گویان برتر انتخاب انتخاب شدند.

شیرین اسدی، طناز همت، سید عباس علی محسنی، مریم خلجی، مصطفی حدادی، آریانا طاهر خوانی، محمد‌امین طا‌ها خوانی، نیما پارسا، سمیه بافقی، مائده حمیدی، مریم دهستانی، محمد سپه بنه، مطهره سادات رکن الدینی، ترنم غوغایی، زهرا یکه بلوا، اسرا قمی، زهی مختارپور به عنوان برگزیدگان بخش پادکست انتخاب شدند.

در بخش نوجوانان ملی نیز فاطمه محمدی از استان قزوین، آرزو نیک زاد از استان اصفهان و زهرا جمشیدی از استان کرمانشاه به عنوان نفرات برگزیده و ترنم رازقی نیز از استان قم به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

در بخش آیینی سنتی نوجوان هم ایمان قاسمی از استان اصفهان، درسا نیکویی از استان خراسان رضوی و محمد مهدی مرادی از استان مازندران به عنوان نفرات برگزیده و سبحان نصیری از استان سیستان و بلوچستان نیز به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

همچنین در بخش آیینی بزرگسالان نیز سید مهرداد کاووسی حسینی از استان همدان رتبه اول، پویا بازرگان از استان کرمانشاه رتبه دوم و فاطمه زارعی از استان گیلان و آتنا بیات از استان مرکزی به عنوان نفرات سوم مشترک انتخاب شدند و حسین غلامی از استان مازندران نیز به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد.

در بخش بین الملل نیز مائوریسیو پاتینو از کشور کلمبیا رتبه اول، سوسن حیاتی از کشور ایران و استان بوشهر، شادی پکزاد از کشور ایران و آذربایجان غربی به عنوان رتبه‌های اول تا سوم انتخاب شدند و نور اظهر اسحاق نیز از کشور مالزی به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار