امام جمعه یزد:

دشمن درصدد پایین کشیدن پرچم اسلام است

آیت الله ناصری گفت: باید اهداف و شخصیت امام راحل را زنده کنیم تا انقلاب اسلامی زنده بماند.

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد در جلسه ستاد دهه فجر با بیان اینکه سوء تدبیر در امور مختلف بسیار نگران کننده است، گفت: عدم برنامه ریزی صحیح و سوء تدبیر و بدون برنامه کار کردن یک آفت بزرگ به شمار می‌آید. دشمن درصدد پایین کشیدن پرچم اسلام است

او افزود: بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته و دشمن همواره تلاش کرده تا انقلاب و اهداف و اساس آن به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه امام راحل اهداف امام حسین (ع) را زنده نگه داشت، تصریح کرد: هدف نهضت حسینی و پیاده کردن آن در کشور از مواردی است که دشمن بسیار از آن واهمه دارد و مبارزات آن‌ها بر این اساس است که دین و اسلام واقعی را از بین ببرند.

او ادامه داد: در آشوب‌های اخیر دین زدایی، حرمت زدایی، ادب زدایی و... دیده می‌شد و نشان داد که هدف دشمن تنها دین است و با هنجارشکنی و زیرپا گذاشتن اصول اساسی تلاش دارد پرچم اسلام را پایین بکشد.

ناصری اظهار داشت: فراموشی امام راحل و شخصیت امام خمینی (ره) یکی از دلایلی است که باعث شد این هنجارشکنی‌ها رخ دهد و بر این اساس باید در دهه فجر تلاش کرد تا آرمان‌های امام خمینی (ره) و اهداف انقلاب زنده و بیان شود.

او بر لزوم تبیین اهداف عالی امام حسین (ع) و اهداف انقلاب تأکید کرد و گفت: برخی از دانش آموزان و دانشجویان به دلیل اینکه تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفتند نسبت به انقلاب و اهداف آن درک درستی ندارند.

امام جمعه یزد با انتقاد از عملکرد ضعیف وزارت خارجه در معرفی انقلاب به سایر کشور‌ها افزود: انقلاب اسلامی در سراسر دنیا بسیار مظلوم است و باید برای معرفی انقلاب اسلامی برنامه داشت و آرمان‌های انقلاب را به درستی به دنیا معرفی کرد.

او افزود: باید با نشریه‌های مختلف، کتاب، آموزش و پرورش و یا در فضای مجازی نسبت به بیان ویژگی‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به مردم اقدام شود.

آیت الله ناصری بیان کرد: صحبت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در امتداد یکدیگر هستند و باید این سخنان را به درستی انتقال داد. دشمن سعی دارد انقلاب را نابود کند، اما همانطور که دیده شد محاسباتشان غلط است.

امام جمعه یزد ادامه داد: باید سعی کنیم در تمام برنامه‌ها و فعالیت‌ها به ویژه در برنامه‌های ایام الله دهه فجر، اهداف و شخصیت امام راحل را زنده کنیم تا انقلاب اسلامی زنده بماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۹ دی ۱۴۰۱
ضرب المثل شکم گشنه دین وایمان نداره رو خارجی ها خوب فهمیدن ما چیکار میکنیم بدترش میکنیم
آخرین اخبار