صحرایی:

تغییر مدیران استان کرمانشاه براساس برنامه هدفمند خواهد بود

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تغییر مدیران استان کرمانشاه براساس برنامه هدفمند خواهد بود، گفت : تغییر در سطح مدیران کرمانشاه قطعی، ولی با تاخیر انجام می‌شود.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در خصوص وعده تغییرات مدیران در استان کرمانشاه، گفت : موضوع تغییر مدیران در استان کرمانشاه با جدیت در حال پیگیری است و بنا بود بر اساس قولی که به مردم استان داده شده در هفته جاری تعدادی از مدیران را به مردم معرفی کنیم، اما وقوع تعطیلی‌هایی در روز‌های گذشته در راستای مدیریت مصرف انرژی روند انتصابات را با تأخیر همراه کرد و در هفته پیش رو تغییرات اعمال خواهد شد.

وی تاکید کرد: چنانچه مشکل خاصی ایجاد نشود در هفته آینده مدیران جدید در استان کرمانشاه منصوب خواهند شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه دامنه این تغییرات به چه صورتی خواهد بود، افزود: این تغییرات در معاونین استانداری و در سایر رده‌های مدیریتی استان کرمانشاه اعمال خواهد شد، اما از مدیران فعلی تقاضا داریم تا لحظه آخر به خدمت صادقانه خود ادامه دهند.

صحرایی بیان کرد: دوران مدیریت یک دوران گذرا برای مدیران است و چنانچه جابه‌جایی صورت می‌گیرد به معنای ناکارآمدی نیست و ما از تمام افراد توانمند دعوت به کار خواهیم کرد، اما این تغییرات نیازمند زمان است.

وی خاطر نشان کرد: تغییرات مدیران همراه با برنامه و بررسی عملکرد‌ها خواهد بود، زیرا صرف تغییر مدیران بدون ارائه برنامه هدفمند تأثیرگذار نخواهد بود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری شورای اداری استان کرمانشاه طی روز گذشته و طرح برخی سوالات از مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: در شورای اداری ۲ نکته اصلی یعنی هدف گذاری و زمان بندی مورد تاکید قرار گرفت تا برنامه‌های در دست اجرا با اولویت بندی و زمان بندی هدفمند منجر به تغییرات شود.

صحرایی بیان کرد: این تغییرات و برنامه‌ها در ۲ بازه زمانی سه ماهه و ۶ ماهه اعمال می‌شود تا مردم تغییر را احساس کنند و از مسئولان تلاش مضاعف را مطالبه خواهیم کرد و تقاضا داریم مردم مسئولان را همراهی کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار