رحیمی:

۱۳۰ مرکز درمان ناباروری در کشور در حال ساخت است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ساخت ۱۳۰ مرکز درمان ناباروری، LDR و NICU در کشور خبر داد.

بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، توسعه خدمات حوزه ناباروری را همگام با اهداف جوانی جمعیت و در راستای توسعه دسترسی زوجین نابارور به خدمات درمانی موردنیاز در تمامی نقاط کشور عنوان کرد و گفت: پیرو سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در این زمینه و ضرورت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مجموعه وزارت بهداشت تحقق مبانی این قانون را در بخش‌های مختلف، در اولویت قرار داده است.

این مقام مسئول در وزارت بهداشت، بهره برداری از مراکز درمان ناباروری را گامی در این راستا برشمرد که در تمامی نقاط کشور، با پیگیری دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال پیاده سازی بوده و امروز نیز شهرستان فیروزآباد، از این خدمت مهم بهره مند می‌شود.

رحیمی با اشاره به برنامه ریزی برای راه اندازی این مراکز در دیگر شهرستان‌های استان فارس، ابراز امیدواری کرد توسعه این خدمت، زمینه ساز کاهش چالش‌های خانواده‌ها در زمینه درمان ناباروری و دستیابی به اهداف جوانی جمعیت کشور، به عنوان یک حرکت آینده نگرانه در مسیر توسعه ملی باشد.

نگاه ویژه مسئولان دانشگاه به مناطق کم برخوردار استان

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز دلسوزانه، پیگیر مطالبات و نیاز‌های مردم استان در حوزه بهداشت و درمان هستند و امیدواریم دستاورد این بازدیدها، توسعه خدمات به نفع مردم باشد.

محمدمهدی فروردین از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تیم مدیریتی مجموعه بهداشت و درمان استان به پاس نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار استان قدردانی کرده و با مثبت ارزیابی کردن مصوبات این سفر، نسبت به ثمربخشی این بازدید‌ها در روند خدمت رسانی به مردم این شهرستان‌ها ابراز امیدواری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار