وزیر کشور با آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کرد

وزیر کشور در ادامه دیدارهای خود با مراجع و علمای قم، با آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کرد.

احمد وحیدی وزیر کشور  عصر پنجشنبه با آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

احمد وحیدی در این دیدار با اشاره به مشکلات افت فشار گاز در روزهای اخیر به دلیل برودت هوا و افزایش مصرف گاز در کشور بیان داشت: به دلیل سرما و بارش سنگین برف در آمریکا ۵۶ نفر کشته و تلفات داشتند که با مدیریت خوبی که در سطح استانی و ملی صورت گرفت در ایران مشکلات این چنینی نداشتیم.

وزیر کشور بیان داشت: به دلیل افت فشار گاز فقط برای چند ساعت در تربت جام قطعی گاز داشتیم که بلافاصله وزیر نفت در منطقه حاضر شد و اقدام لازم برای گازرسانی به تربت جام صورت گرفت.

وحیدی ابراز داشت: در سرمای اخیر کشور هیچ جان‌باخته ای نداشتیم و در این راستا استانداری‌ها، مردم و بخش‌های صنعتی و اصناف نقش مؤثری در مدیریت مصرف گاز داشتند.

وی عنوان داشت: برای برخی از مشکلات در عرصه آبرسانی به شهرها و تأمین برق، در دوره گذشته اقدام لازم صورت نگرفته بود و دولت سیزدهم در ابتدای کار با این مشکلات مواجه شد که با تلاش‌های صورت گرفته این مسائل برطرف شد.

وحیدی ابراز داشت: دولت تلاش کرده تا با پرداخت یارانه‌های به صورت نقدی و غیر نقدی بخشی از مشکلات معیشتی را جبران کند و اصلاحات اقتصادی صورت گرفته، اجتناب ناپذیر بود و بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر اجرای آن تاکید داشتند، هر چند که نگران تبعات افزایش تورم آن نیز بودند که خوشبختانه این اصلاحات به گونه‌ای انجام شد که آن تورم بالایی که برخی کارشناسان ادعا می‌کردند را نداشتیم.

برچسب ها: وزیر کشور ، مصرف گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
۰چچچچ
۲۱:۰۱ ۳۰ دی ۱۴۰۱
فک کنم به اقای وزیر خوش گذشته ما سه شبانه روز گاز نداشتیم چرا الکی میگید چند ساعت دوروز بعد قطع گاز بعضی از مشترکین جناب وزیر تشریف اوردن از اینجا ک این اتفاق واسه خودمون افتاد و سختی کشیدیم تو سرما
آخرین اخبار