برگزاری قرارگاه صدور اسناد و یکپارچگی اراضی کشاورزی در کشور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از برگزاری قرارگاه صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی به صورت ارتباط زنده صوتی و تصویری با حضور مقام عالی این وزارتخانه در کشور خبر داد.

حسین برزگر اظهار داشت: در این قرارگاه ضمن بررسی آمار و عملکرد استان‌ها در حوزه رفع تداخلات و صدور اسناد اراضی کشاورزی، وزیر جهاد کشاورزی تاکید نمود که در اجرای فرایند رفع تداخلات و صدور اسناد، باید موانع پیش رو که باعث کندی اجرای این طرح می‌شود، برداشته شود و نباید با این بهانه که اراضی کشاورزی خرد شده‌اند، باعث کندی فرآیند صدور اسناد اراضی کشاورزی شویم.

وی افزود: جواد ساداتی نژاد در ادامه بخشنامه‌ها و ابلاغیه‌های قرارگاه صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی را لازم‌الاجرا دانست و بر عدم اعمال نظرات شخصی و سلیقه‌ای در این خصوص تاکید کرد.


بیشتر بخوانید


برزگر اضافه کرد: استان‌هایی که عملکرد مطلوبی در زمینه رفع تداخلات ندارند باید در ادامه کار فعالیت بیشتری انجام دهند و با برگزاری جلسات روزانه کمیسیون رفع تداخلات موجب تسریع این فرآیند شوند این مورد نیز مورد تاکید مقام عالی این وزارت خانه بود.

وی اظهار داشت: ساداتی نژاد در پایان گفت که باید کارگاه‌های آموزشی برای کارشناسان و مدیران شهرستان‌ها برگزار و تصمیمات قرارگاه صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی برای آن‌ها تشریح تا براساس تقویم ابلاغی عمل کنند و فرآیند صدور اسناد تسریع شود.

گفتنی است؛ رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، مدیر کل ثبت اسناد و املاک، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری، سرپرست امور اراضی سازمان و سایر کارشناسان مربوطه  استان در نشست زنده صوتی و تصویری قرارگاه صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی حضور یافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۳۰ دی ۱۴۰۱
این مسخره بازیها چیه هر که زمینی که داره را میخواد بکاره دیگه یکپارچگی در استانی کوهستانی چه معنی میده چرا همیشه سدین