بینش اسلامی افراد، عاملی برای ناکامی دشمنان

امام جمعه بیرجند گفت: دشمن در صورتی نمی‌تواند ظلم را در پیش بگیرد که همگان با بینش اسلامی در جامعه گام بردارند.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: ترور‌ها از سوی منافقین، هشت سال جنگ تحمیلی و راه اندازی داعش از جمله توطئه‌های دشمنان است که در آن با شکست مواجه شده اند.

او افزود: دشمن در فتنه اخیر هم موفق نشد لذا توطئه‌های آنان، با پشتیبانی مردم همیشه در صحنه خنثی شد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه برخی از خائنان داخلی، زمینه را برای توطئه‌های دشمنان فراهم می‌کنند، عنوان کرد: اگر همگان با بینش اسلامی در جامعه قدم بردارند، دشمن قادر نخواهد بود ظلمی در پیش گیرد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه معدود افرادی در کشور، اهداف غرب را دنبال می‌کنند ادامه داد: اینان نادان هستند و تصمیم دارند با آدم کشی و ایجاد ناامنی، منافع خودشان را تأمین کنند.

او با بیان این که کشور هم اکنون در پیچ تاریخی قرار دارد گفت: اینک آنچه مهم است، جهاد تبیین است که باید آن را به صورت دقیق و عمیق اجرا کرد و با تکیه بر آن، نسل آینده را به آگاهی مجهز کرد.

آیت الله عبادی به نقش سپاه پاسداران در آبادانی و امنیت کشور اشاره کرد و بیان کرد: غربی‌ها در سال‌های بسیار جنایت‌ها و ناامنی‌های بی شماری در کشور‌های مختلف ایجاد کردند و خود تروریسم جهانی را رقم زدند؛ حالا می‌خواهند سپاه پاسداران را زیر سوال ببرند که در این قضیه هم با شکست روبرو می‌شوند.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.