امام جمعه ملایر:

اتحادیه اروپا از اقدامات ایران در جهان کلافه شده است

امام جمعه ملایر گفت: معرفی یک نهاد نظامی و رسمی کشور به‌عنوان یک سازمان تروریستی نشان می‌دهد که اروپا از اقدامات ایران کلافه شده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به اشاره به تروریستی معرفی کردن سپاه پاسداران توسط پارلمان اروپا گفت: اروپا با این اقدامات به صورت خود مشت می‌زند و به خود خسارت وارد می‌کند وگرنه سپاه پاسداران، ارتش، نیرو‌های فراجا و وزارت اطلاعات در این مملکت به قدری در دل مردم جای دارند که در دل یکایک ایرانی‌ها قرار گرفتند و مردم با تمام وجود از این نیرو‌ها حمایت می‌کنند.

افزود: پارلمان اروپا در عملی احمقانه و وقیحانه نهاد انقلابی سپاه پاسداران را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرده است.

او با تاکید بر اینکه نیرو‌های نظامی با تشکیل جبهه مقاومت در جهان دارای آبرو هستند، گفت: معرفی یک نهاد نظامی و رسمی کشور به عنوان یک سازمان تروریستی نشان می‌دهد که از اقدامات ایران کلافه شدند.

ارزنده با بیان اینکه پارلمان اروپا تحمل دیدن احترام مردم به نیرو‌های مسلح را ندارد، تصریح کرد: این نیرو‌ها در دل مردم جای دارند و نمونه آن را می‌توان در تشییع جنازه سردار سلیمانی یا شهید حججی دید.

او با اشاره به سرمای بی سابقه زمستان امسال و افت فشار یا قطعی گاز در بخش‌هایی از کشور به ویژه در بخش‌های شرقی کشور، مطرح کرد: متاسفانه دشمنان خارجی و مزدوران داخلی به هر بهانه‌ای تلاش می‌کنند خدمات نظام را زیر سوال ببرند و علیه نظام صحبت کنند.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته موفق به گازرسانی به دورترین نقاط کشور شد، افزود: به ۳۵۰ هزار کیلومتر خط لوله انتقال گاز در کشور شامل ۴۰ هزار کیلومتر خط لوله فشار قوی اشاره کرد.

ارزنده تصریح کرد: آمریکا و روسیه به عنوان نخستین و دومین کشور‌های دارنده گاز در جهان، فقط ۲۰ درصد از گاز ذخیره خود را در اوج فصل سرما در اختیار مصرف عمومی قرار می‌دهند.

امام جمعه ملایر در بخش دیگری با بیان اینکه در آستانه ماه خدا یعنی ماه رجب هستیم، گفت: طبق روایات، ماه رجب ماهی استثنایی است. ماه رجب و شعبان مقدمه‌ای است که بتوان به نحو احسن از ماه رمضان استفاده کرد بنابراین باید با هوشیاری و مواظبت وارد این ماه‌ها شد چرا که در این ماه‌ها انسان به خداوند نزدیک‌تر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.