بازگشایی پیست بین‌المللی تاریک‌دره همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: توانستیم پس از چند سال پیست بین‌المللی تاریک‌دره همدان را فعال کنیم.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان جاده منتهی به پیست بین‌المللی اسکی تاریک‌دره همدان برای ورود اسکی‌بازان به این منطقه ورزشی با پیگیری‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان که طی این چند وقت موفق به بازگشایی چندین مجموعه ورزشی غیرفعال شده، باز شد و به طور رسمی پیست بین‌المللی تاریک دره همدان بازگشایی شد.

علی حقیقی ضمن ابراز خوشحالی بابت بازگشایی پیست تاریک دره، گفت: به همت مجموعه ورزش و جوانان استان و با همکاری سایر ارگان‌ها بالاخره پیست بین‌المللی اسکی تاریک دره همدان بازگشایی و مسیر کوهستانی این پیست برای ورود اسکی‌بازان به این مجموعه ورزشی باز شد.

او افزود: تلاش‌های شبانه روزی ارکان ورزش و جوانان و هیأت ورزشی مربوطه و همچنین ورود مؤثر و جدی مجموعه راهداری و حمایت‌های اثرگذار استاندار موجب این اتفاق مبارک شد و از صبح روز گذشته مسیر پیست اسکی تاریک دره بازگشایی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: اسکی بازان و علاقمندان به اسکی توانستند از شرایط خوب این پیست به نحو احسن استفاده و تمرینات خود را در این مجموعه ورزشی کوهستانی پیگیری کنند.

حقیقی افزود:  این مجموعه آن چنان که باید و شاید طی این چند سال مورد استفاده قرار نگرفت اما اکنون شاهد هستیم اسکی بازان از این اتفاق مبارک خوشحال شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد: باید تلاش کنیم از مجموعه‌های ورزشی و امکانات مرتبط به آن به نحو احسن استفاده و محافظت کنیم تا در هزینه‌های بالای نگهداری آن صرفه‌جویی صورت گیرد.

پیست اسکی تاریک دره همدان یکی از پیست‌های بین‌المللی و مجهز کشور است که در سال ۱۳۶۴ افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در ۱۰ کیلومتری جنوب غربی جاده گنجنامه قرار دارد.

منبع:ایسنا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.