پیگیری برای بهره برداری از ۷ طرح سلامت در اقلید

معاون وزیر بهداشت در اقلید گفت: ۵۵۰۰ طرح عمرانی سلامت در کشور، در حال ساخت است.

بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اقلید گفت: در حال حاضر پنج هزار و ۵۰۰ طرح عمرانی حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور در حال ساخت است.

بهروز رحیمی در این بازدید با حضور در بخش‌های مختلف این بیمارستان۹۶ تخت خوابی، روند خدمت رسانی به بیماران را ارزیابی کرده و توانمندی‌ها و چالش‌های این مرکز درمانی را مورد بررسی قرار داد.

او با بیان اینکه در حال حاضر هفت پروژه سلامت محور در شهرستان اقلید در حال ساخت است، گفت: این طرح‌ها پیشرفت خوبی داشته که امیدواریم تا پایان سال و تعدادی نیز تا هفته دولت سال آینده، تکمیل و به بهره برداری برسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت رسیدگی به تجهیزات پزشکی و تقویت نظام شبکه را از جمله اولویت‌های مجموعه وزارت بهداشت خواند که با هدف فراهم آوردن زیرساخت‌های اجرای برنامه پزشک خانواده در سطح ملی، در حال پیگیری است.

بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اقلید با ۹۶ تخت مصوب، دارای بخش‌های اورژانس بستری و سرپایی، CCU، دیالیز و تالاسمی، اطفال، مامایی، ICU، NICU، جراحی، داخلی، اتاق عمل، آزمایشگاه، داروخانه، زایشگاه، کلینیک ویژه ncd برای بیماران مبتلا به دیابت و فشارخون است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار