پارک ۳۰ هکتاری در شهرستان سرعین راه اندازی می‌شود

شهردار شهرستان سرعین از اتمام مراحل نهایی راه اندازی پارک ۳۰ هکتاری در شهرستان سرعین خبر داد.

صاحبعلی رام از اتمام مراحل نهایی راه اندازی پارک ۳۰ هکتاری در شهرستان سرعین خبر داد و گفت: شهرداری و اعضای شورای اسلامی سرعین با حمایت فرماندار، مسئولان استان، نمایندگان و دستگاه‌های مربوطه مصمم به راه اندازی این طرح است.

شهردار سرعین افزود: آب درمانی‌های سرعین هم برای خدمات رسانی بهتر و مدرن تجهیز شده اند تا تنوع خدمات در این آب درمانی‌ها صورت گیرد.

رام بیان کرد: استاندار، امام جمعه اردبیل، امام جمعه سرعین، نمایندگان، فرماندار و اعضای شورای شهر سرعین حمایت و اهتمام ویژه‌ای برای رونق و توسعه سرعین دارند که این امر شایسته تقدیر و قدردانی است.

او اظهار کرد: شهر سرعین از نظر تعدد هتل دومین شهر ایران است و ظرفیت بزرگی برای حضور گردشگران داخلی و خارجی است به طوری که از اول امسال تاکنون به صورت میانگین حدود ۷ میلیون گردشگر به سرعین سفر کردند.

شهردار سرعین ایجاد زنجیره گردشگری در استان و ماندگاری گردشگری را یکی از رویکرد‌ها عنوان کرد و گفت: در قالب تور‌های گردشگری و ایجاد تفاهم نامه‌ها می‌توانیم گردشگران را برای حضور و ماندگاری در تمام شهر‌های گردشگری استان سوق دهیم که برخی خیابان‌ها که مطالبه چندساله مردم بود بازگشایی شد.

رام گفت: بازگشایی برخی خیابان‌های سرعین که مطالبه چندساله مردم بود با همکاری اعضای شورای اسلامی و شهرداری سرعین و دستگاه‌های مربوطه بازگشایی شد که از جمله خیابان عارف و خیابان آذری و خیابان شهید نیروی انتظامی و پشت قهوه سویی مدرسه شهید محرمی است.

او بیان کرد: این خیابان که عدم بازگشایی چند ساله‌اش موجب رنجش و اذیت شهروندان سرعین شده بود بازگشایی شد و نقش مهم هم در کاهش ترافیک در سرعین داشته است.

شهردار سرعین گفت: امسال حدود ۱۰ هزار متر مربع طرح سنگ فرش و حدود ۱۰ هزار تن آسفالت در سرعین اجرا شده است که در نوع خود در طول تاریخ سرعین بی‌سابقه بوده است.

راه‌اندازی شهرک گردشگری در سرعین

رام با اشاره به راه‌اندازی شهرک گردشگری در سرعین توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اظهار داشت: مراحل اداری و تامین زمین این شهرک در حال نهایی شدن است.

او گفت: شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر سرعین و دستگاه‌های مربوطه برنامه ریزی لازم و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی این پروژه مهم را انجام داده و حمایت لازم را مبنای کار قرار می‌دهند.

شهردار سرعین بیان کرد: این شهرک گردشگری در بخش‌های هتل و شهربازی و بخش‌های ورزشی و هیجانی و تفریحی خواهد بود که نقش اساسی در رونق اقتصادی و گردشگری سرعین خواهد داشت و پروانه و جواز فنی به صورت رایگان به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود.

رام گفت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران شهرداری سرعین پروانه و جواز فنی رایگان به سرمایه‌گذاران برای راه اندازی هتل پنج ستاره و طرح‌های بزرگ ارائه می‌کند و روند تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در سرعین اولویت مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر سرعین است.

او گفت: درصدد هستیم با حمایت‌های مسئولان استان و سرعین همایش سرمایه‌گذاران موفق کشور را در سرعین برگزار کنیم تا از این ظرفیت برای ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید در سرعین استفاده کنیم.

شهردار سرعین خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سرعین از گردشگری فصلی خارج شده است و در زمستان هم شاهد حضور گردشگران در سرعین هستیم.

رام تصریح کرد:جلسه برگزاری جشنواره زمستانی با حضور مسئولان مربوطه برگزار می‌شود و شهرداری سرعین مصمم به برگزاری این جشنواره است که این جشنواره یکی از برنامه‌های برای خارج شدن سرعین از تک فصلی بودن گردشگری است.

او گفت: در همین فصل زمستان در روز‌های آخر هفته شاهد حضور گردشگران از جای جای ایران در سرعین هستیم و خدمات دهی مناسب به گردشگران در سرعین در فصل زمستان اولویت بوده و رویداد بین المللی ۲۰۲۳ ظرفیت مهمی برای معرفی بیشتر سرعین در دنیا است.

شهردار سرعین با اشاره به میزبانی اردبیل از رویداد بین‌المللی گردشگری ۲۰۲۳ اذعان کرد: این رویداد فرصتی بزرگ برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و گردشگری هر چه بیشتر سرعین در دنیا است و در این راستا از تمام ظرفیت استفاده می‌کنیم.

رام بیان کرد: در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری سرعین در نمایشگاه بین المللی گردشگری که ۱۸ تا ۲۱ بهمن در تهران برگزار خواهد شد حضور خواهیم یافت و در این راستا با حضور مسئولان سرعین و سرمایه گذاران و شهرداری و اعضای شورای شهر جلسه‌ای برگزار می‌شود.

شهردار سرعین ضمن قدردانی از شهروندان سرعین و رسانه‌ها گفت: در راستای خدمات رسانی به شهروندان شهرداری و شورای سرعین از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.