خازن:

به مناسبت دهه فجر، ۱۴ طرح ویژه در زرقان کلید می‌خورد

فرماندار زرقان از اجرای طرح ۱۴۴۴ در زرقان به مناسبت دهه فجر خبر داد و یادآور شد که ۱۴ طرح ویژه در این شهرستان کلید خواهد کرد.

احسان خازن فرماندار زرقان در جلسه‌ای که با حضور رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در زرقان‌ برگزار شد، گفت: زرقان، یکی از موفق ترین شهرستان‌ها در حوزه محرومیت زدایی بوده و در این عرصه، هم افزایی خوبی وجود دارد.

او با اشاره به وجود ۱۱ هزار و ۲۰۰ بیمه شده تامین اجتماعی در حوزه کارگری زرقان، از اجرای طرح ۱۴۴۴ در این شهرستان به مناسبت دهه فجر، خبر داد و یادآور شد که ۱۴ طرح ویژه در این شهرستان کلید خواهد کرد.

فرماندار زرقان به برگزاری اردوی «راهیان پیشرفت» به منظور آشنایی دانش آموزان این شهرستان با صنایع، اشاره و تاکید کرد که دانش آموزان باید ببینند که این کشور چه پیشرفت‌هایی داشته و به کجا رسیده است.

خازن همچنین به دستورالعمل خودحفاظتی صنایع اشاره و یادآور شد که به صورت ویژه در دستور کار شورای تامین قرار گرفته و خودحفاظتی صنایع بزرگ به طور مستمر رصد می‌شود.

او به برنامه ریزی برای برگزاری جشن دهه فجر ویژه مجموعه‌های کارگری در واحدهای صنعتی بزرگ زرقان، اجرای کمک‌های مومنانه و برپایی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات حوزه صنعت نیز اشاره کرد.

فرماندار زرقان با تاکید بر حل مشکلات حوزه کارگری، ابراز امیدواری کرد که با همدلی و هم افزایی، بتوانیم آرمان‌های نظام را محقق کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار