بهره برداری ۱۴۶ طرح عمرانی در ایام‌الله دهه فجر در رزن

فرماندار رزن از بهره‌برداری ۱۴۶ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۲۷۰ میلیارد تومان در ایام الله دهه مبارک فجر این شهرستان خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در جلسه شورای هماهنگی برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر شهرستان رزن، گفت: این تعداد طرح عمرانی قابل افتتاح در دهه مبارک فجر مربوط به جهادکشاورزی، آب و فاضلاب، صمت، مخابرات، شرکت برق، آموزش و پرورش، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، بنیادمسکن، دادگستری، تعاون روستایی، شرکت گاز و ثبت اسناد این شهرستان اختصاص دارد.

او با اشاره به برخی از این طرح‌های شاخص قابل افتتاح این شهرستان در دهه فجر امسال افزود: گلخانه ها، دادگاه دمق، پاسگاه بابانظر، مجموعه شاهنجرینی در شهرک صنعتی، کارخانه آسانسور، بهسازی و آسفالت معابر روستایی، تولید یونولیت در شهرک‌صنعتی، تولیدی کود شیمیایی و ساخت کانال‌ها و قنوات روستایی را می‌توان از طرح‌های قابل افتتاح این شهرستان در دهه فجر برشمرد ضمن اینکه در این ایام ساختمان دادگستری، ثبت اسناد و تعاون روستایی شهرستان نیز افتتاح خواهد شد.

غفاری‌آثار در ادامه از تشکیل کمیته ۱۳ گانه ستاد دهه فجر در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: کمیته‌های تشکیل شده با برنامه ریزی لازم، در اجرای پرشور مراسم‌های دهه مبارک فجر و ایجاد شور و نشاط در جامعه نقش موثری خواهد داشت.

او در ادامه از رایگان بودن بازدید از موزه دفاع مقدس در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: در این ایام شرایط بازدید دانش‌آموزان شهرستان رزن از این موزه برای آشنایی با بخشی از جنگ هشت سال دوران دفاع مقدس از سوی آموزش و پرورش فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.