ضرورت تبیین افتخارات ۴۴ ساله انقلاب اسلامی

استاندار گیلان گفت: دهه مبارک فجر فرصتی برای تبیین دستاورد‌ها و افتخارات تاریخ انقلاب اسلامی است.

دکتر اسدالله عباسی در ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر با اشاره به تلاش دشمن در تخریب عملکرد انقلاب اسلامی ایران افزود: دهه مبارک فجر فرصتی برای تبیین دستاورد‌ها و افتخارات ۴۴ ساله انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره با بیان اینکه "ایران استوار، ۴۴ سال افتخار" شعار امسال دهه مبارک فجر است بر آگاه کردن مردم از افتخارات انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان استانی دستاورد‌های ۴۴ ساله انقلاب اسلامی در گیلان را به اطلاع مردم برسانند.

استاندار گیلان به بالا بردن سطح آگاهی مردم درخصوص حضور فعالانه زنان در جامعه نیز تأکید کرد و گفت: همه باید آگاه باشند که ما در جنگ نرم هستیم و به جهاد تبیین جامه عمل بپوشانیم.

دکتر عباسی با بیان اینکه در هر جامعه‌ای اشکالاتی نیز وجود دارد افزود: ما در یک خانواده هستیم و با وجود تمام مشکلات باید با وحدت پیش برویم.

وی به دستاورد‌های عمرانی و اشتغال انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در ناآرامی‌های اخیر دشمن در تلاش بود تا با تعطیلی اصناف بر مشکل بیکاری بیافزاید، اما ناکام ماند و به دنبال حربه‌های دیگر برای فشار بر جامعه ایران است.

استاندار گفت: نشان دادن قدرت جمهوری اسلامی از طریق جهاد تبیین ضروری است تا با وحدت و اقتدار ملی راه نفوذ دشمن را از طریق جنگ نرم سد کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هم با تأکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرای در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های ایام الله دهه فجر گفت: شهرداران در فضا آرایی اهتمام ویژه داشته باشند تا هم شاهد اسراف نباشیم و هم رنگ و بوی شهر شور و حال دهه مبارک فجر را داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری ارائه خدمات ویژه دهه فجر را مناسب دانست و افزود: ویزیت رایگان، ارائه تسهیلات بانکی، برگزاری نمایشگاه و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، تولید آثار فاخر هنری، توزیع بسته‌های معیشتی و ارتباط با جوانان و نوجوانان می‌تواند از جمله فعالیت‌های قابل توجه در این دهه باشد.

در ادامه این نشست هر یک از اعضا پیشنهادات خود را برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر را بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.