مهاجری: آدم‌ها باید سر جای‌شان باشند

رضا مهاجری معمولاً درباره تیم‌هایی که با آن‌ها خداحافظی می‌کند، حرفی نمی‌زند اما دست به افشاگری زد..

با استعفای مهاجری از هدایت نفت مسجدسلیمان، همچنان مشکلی از این تیم حل نشد و روی دور باخت قدم می‌زند. آن‌ها حتی بازی با ملوان را که برنده از زمین خارج شدند با حکم انضباطی باختند تا همچنان آمار ابراهیم اشکش صفر امتیاز از پنج بازی باشد.

مهاجری با اشاره به همین بازی و درباره مشکلات این تیم می‌گوید: احترام همه برای من واجب است، اما آدم‌ها باید درست سر جای‌شان چینش شوند، منِ سرمربی نمی‌توانم کار پزشک را انجام دهم، چون یک آمپول بلد نیستم بزنم. ولی ما به خاطر لجبازی با فلان آدم که نباید در تیم باشد، شیرازه یک تیم را از هم می‌پاشیم.

مهاجری به اتفاق عجیب بازی با ملوان در جام حذفی اشاره می‌کند، جایی که او سرمربی تیم نبود، اما تیم خوزستانی به خاطر عدم اطلاع از محرومیت علی کیانی، از جام حذفی کنار رفت: واقعاً از اینکه فرصت خوب جام حذفی از دست رفت برای نفت ناراحتم، ولی شما ببینید این یک نمونه بوده که مردم دیده و شنیده‌اند و رسانه‌ای شده. از این دست مسائل در نفت زیاد بود که به گوش کسی نمی‌رسید و در نطفه خفه می‌شد.

سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان می‌گوید: سر یک سهل‌انگاری آن هم از درون مجموعه تیم، ادامه حضور در جام حذفی از دست رفت. حرفم این است یک سری بی‌تجربگی‌های داخلی در تیم از جوانب مختلف به تیم ضربه زده، حالا یک بار مثل حذف از جام حذفی به گوش همه می‌رسد، ده بار دیگر هم کسی اصلاً خبردار نمی‌شود.

مهاجری به ماجرای بازی با فولاد اشاره کرده و می‌گوید: وظیفه سرپرست هر تیم است که بازیکنان محروم را به مربی معرفی کند، لیگ تعطیل بوده، یک هفته دو هفته سه هفته داشتیم روی ارنج تمرین می‌کردیم. تمام جهان می‌دانستند حسین شنانی قرار است مقابل فولاد پشت مهاجم ما بازی کند، اما ظهر بازی در جلسه هماهنگی، کاغذ اسامی محرومین را که می‌دهند تازه ما می‌فهمیم شنانی محروم است.

او ادامه می‌دهد: شاید بگویید این بهانه است و قرار نبوده با حضور یک بازیکن نتیجه عوض شود، اما من این را می‌گویم که این ماجرا باعث شده پیمان میری را در ترکیب بگذارم که بنده‌خدا یک هفته می‌دانسته در ترکیب اصلی نیست و اصلا آمادگی ذهنی نداشته، برای همین، این بازیکن می‌رود و ثانیه ۲۵ خطای پنالتی می‌دهد!

مهاجری می‌گوید: یک بار عدم مدیریت افراد مثل بازی فولاد به ما ضربه زد، به بهانه‌گیری متهم شدیم، یک بار هم مثل بازی ملوان سهمیه یک شهر در جام حذفی از دست رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار