کشف سلاح‌های غیرمجاز در تالش و رودسر

۱۲ قبضه سلاح غیرمجاز در تالش و ۲ قبضه اسلحه کلت در بازرسی از یک دستگاه خودروی پژو در رودسر کشف و ضبط شد.

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز در تالش خبر داد و گفت: مأموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات فنی و نامحسوس، ۱۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را کشف کردند.

او با بیان نقش غیرقابل انکار سلاح‌های غیرمجاز در بروز درگیری‌های مسلحانه، ناامنی در جامعه و به خطر افتادن امنیت روانی شهروندان افزود: حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز جرم است و پلیس در چارچوب قانون با این مسئله برخورد می‌کند.

به گفته فرمانده انتظامی گیلان، در این راستا ۱۲ متهم ۳۰ تا ۵۱ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

توقیف خودروی حامل سلاح‌های جنگی در رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر نیز از کشف ۲ قبضه اسلحه کلت به همراه ۴ تیغه خشاب و ۴۹ عدد فشنگ مربوطه در بازرسی از یک دستگاه خودروی پژو در این شهرستان خبر داد.

به گفته او، مأموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور خروجی استان گیلان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی رودسر با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲ قبضه کلت کمری به همراه ۴ تیغه خشاب و ۴۹ عدد فشنگ جنگی کشف شد، افزود: در این خصوص، راننده و سرنشین ۲۹ ساله خودروی پژو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

توقیف خودروی حامل سلاح‌های جنگی در رودسر

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: مجموعه انتظامی با افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت مردم را به خطر بیندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.