امارات میزبان فتح الله زاده شد

امارات امروز میزبان مدیرعامل باشگاه استقلال برای توافق با دو طلبکار خواهد بود.

سفر به کشور امارات از برنامه هایی بود که علی فتح‌الله‌زاده از مدتی قبل به دنبال فراهم کردن مقدمات آن بود تا با دو طلبکار باشگاه استقلال به تفاهم برسد.

حالا با اعلام مومنی عضو هیات مدیره استقلال قرار است این سفر امروز انجام شود و فتح‌الله‌زاده در جریان سفر خود با باشگاه شباب الاهلی و البته گابریل پین مذاکره کند.

اولین قرار مدیرعامل استقلال با گابریل پین مربی ایتالیایی سابق استقلال است که یکی از عوامل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه محسوب می‌شود. پین از سال گذشته از استقلال طلب دارد و به همین خاطر به فیفا شکایت کرده و پنجره را بسته است. حالا فتح‌الله‌زاده قصد دارد در جریان سفر به امارات بخشی از پول پین را پرداخت کند و البته با او برای پرداخت مابقی پول به صورت اقساطی به توافق برسد.

همچنین مدیرعامل استقلال قصد دارد با مدیران شباب الاهلی که رابطه خوبی نیز با آنهااز گذشته دارد، وارد مذاکره شود. بحث اصلی درباره پول رضایتنامه مهدی قایدی است که استقلال هنوز این پول را به باشگاه اماراتی پرداخت نکرده است. از این رو فتح‌الله‌زاده قصد دارد در دیدار رودررو از مسئولان اماراتی زمان بگیرد و بتواند پول آن‌ها را نیز پرداخت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.