نبرد بلندقامتان مازندران در هفته بیستم

تیم‌های هراز آمل و هورسان رامسر در هفته ۲۰ لیگ برتر والیبال، امروز به مصاف حریفان می روند.

هفته بیستم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران امروز یکشنبه ۲ بهمن‌ماه با هفت دیدار در شهر‌های گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد و تهران پیگیری می‌شود و نمایندگان استان مقابل تیم‌هایی از کرمان صف ارایی خواهند کرد.

تیم لبنیات هراز آمل که با ۱۵ برد و ۴۲ امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد، از ساعت ۱۵ امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان می‌رود.

فولادی‌ها که در دور رفت سه بر صفر مغلوب حریف شدند، این هفته برای انتقام راهی آمل شده اند و شرایط چند هفته اخیر تیم هراز احتمال برد آن‌ها را غیر ممکن نمی‌کند.

فولاد سیرجان در حال حاضر با ۱۱ برد و ۳۴ امتیاز در رتبه پنجم جدول است که در صورت شکست صدرنشین، احتمال صعود یک پله‌ای برای این تیم وجود دارد.

نتیجه دیدار آمل برای تیم پیکان تهران نیز خیلی مهم است، زیرا اگر لبنیات مغلوب شود، پیکان با شکست حریف خود صدر جدول را به دست می‌آورد، زیرا این تیم در حال حاضر با ۱۴ برد و ۴۴ امتیاز در رتبه دوم جدول است.

پیکانی‌های این هفته میهمان شهرداری ارومیه در سالن غدیر این شهر هستند و شکست این تیم در ارومیه کار آسانی حتی برای مدعیان با سابقه لیگ برتر والیبال نیست.

هورسان رامسر دیگر نماینده استان مازندران هم از ساعت ۱۵ امروز در سالن ۹ دی رفسنجان مقابل تیم انتهای جدول مس (سه برد و ۱۲ امتیازی) قرار می‌گیرد.

هورسان با ۱۲ برد و ۳۵ امتیاز یکی از مدعیان این دوره از مسابقات است و رقابت با تفکرات رحمان محمدی‌راد سرمربی این تیم کار آسانی برای مس نیست حتی اگر از امتیاز میزبانی برخودار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.