اختصاص بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ تن سهمیه برنج و شکر به استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تخصیص ۲ هزار و ۳۴۰ تن برنج و شکر برای مصرف شهروندان زنجانی در دی ماه امسال خبر داد.

زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۲ هزار و ۳۴۰ تن انواع کالا‌های اساسی شامل برنج تایلندی رده ب و شکر سفید برای مصرف شهروندان عزیز زنجانی از محل ذخایر راهبردی کشور، متناسب با موجودی انبار‌ها و با قیمت مصوب و تمام شده درب انبار به منظور عرضه در استان زنجان توزیع شده است.

وی گفت : ۲ هزار و ۲۳۱ تن شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت کیلویی ۱۸ هزار تومان و با احتساب ۱ درصد مالیات بر ارزش افزوده در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بیان کرد: ۱۰۹ تن برنج تایلندی رده ب در بسته بندی ۱۰ و ۵۰ کیلویی با قیمت ۱۶ هزار و۵۰۰ تومانی تخصیص و در ۹ ماه گذشته توزیع شده است.

زمانی افزود : در انبار کالا‌های اساسی این اداره کل به مقدار مورد نیاز استان انواع کالا‌های اساسی شامل گندم، آرد، برنج و شکر ذخیره و نگهداری شده تا در موقع نیاز و بر اساس مجوز‌های صادره از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران و هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان به جامعه هدف تزریق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.