ممنوعیت احداث واحد‌های خدماتی در حاشیه راه‌های خراسان رضوی

معاون توسعه و مدیریت اداره کل راهداری خراسان رضوی گفت: احداث واحد‌های خدماتی به جز مجتمع بین‌راهی در حاشیه راه‌های خراسان رضوی ممنوع است.

فریده کرمانی نژاد معاون توسعه و مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: احداث هرگونه واحد‌های خدماتی بر طبق قوانین در حاشیه راه‌های استان ممنوع بوده و فقط ساخت مجتمع خدمات رفاهی بین راهی امکانپذیر است.

او افزود: در زمان حاضر ۵۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و یک تیرپارک (پارکینگ کامیون‌های ترانزیتی) در استان فعال و ۴۲ مجتمع و تیر پارک نیز در استان در حال ساخت است.

معاون توسعه و مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که قبلا صادر کننده مجوز مجتمع‌های خدمات رفاهی و تیرپارک‌ها بود، با مصوبه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار، مرجع صدور مجوز مجتمع‌های خدمات رفاهی و تیرپارک‌ها اعلام شد.

کرمانی نژاد بیان کرد: به استناد مصوبه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار وزارت راه و شهرسازی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور) به عنوان مرجع صدور مجوز مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و تیرپارک‌ها تعیین شده است.

بر اساس مصوبه هفتاد و دومین جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار مورخ ۱۲ دی امسال، مرجع صدور مجوز مجتمع‌های خدمات بین راهی و تیرپارک ها، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.