نشست تجلیل از مادران، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم یزد برگزار شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: شهدای والامقام انقلاب اسلامی به خصوص شهدای مدافع حرم، حق بزرگی برگردن ما و انقلاب مقدس اسلامی دارند.

علی اکبر عزیزی در نشستی با گروهی از مادران، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: عزت و اقتدار ایران مدیون جانفشانی و فداکاری شهدای انقلاب است.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم ادامه داد: همه شهدای ما بزرگوارند و حقی عظیم بر گردن یکایک ما دارند اما شهدای مدافع حرم اقدام بزرگی را رقم زدند و آن هم نابودی گروهی متوحش و جنایتکار که به دنبال ایجاد هراس و وحشت در دل مردم دنیا از اسلام و مسلمانان بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اضافه کرد: داعش با چهره‌ای پلید و خونخوار به دنبال اسلام هراسی در دنیا بود که جانفشانی و ایثار شهدای مدافع حرم و شما خانواده‌های بزرگوار این شهدای والامقام موجب شد تا بساط داعش در سوریه و عراق برچیده شود.

وظیفه سنگینی در قبال خانواده های شهدا بر دوش مسئولان است

عزیزی اظهار داشت: شهدای ما با جهاد فی سبیل الله در جوار رحمت حق قرار گرفته و مزد خود را گرفته اند اما ما مسئولان در قبال خانواده‌های شهدا وظیفه‌ای داریم که امیدواریم بتوانیم این وظیفه را به نحو احسن انجام دهیم و قدردان زحمات شهدا باشیم.

در این دیدار که همچنین ابوالفضل خوشنویس مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد حضور داشت از فرزندان شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

آمار دقیقی از تعداد اتباع خارجی ساکن در یزد اعلام نشده است اما آمارهایی که پیش از این ارائه شده حاکی از حضور حدود یکصد هزار تبعه کشورهای دیگر در استان یزد است.

لشکر فاطمیون نیروهای مدافع حرم اهل افغانستان هستند که علیه داعش در سوریه مبارزه می‌کنند، لشکر فاطمیون در اردیبهشت ۱۳۹۲ شمسی فعالیت خود را آغاز کرد و حضور آنها در سوریه حامل این پیام است که برای دفاع از اسلام، مرزهای جغرافیایی معنایی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.