بیش‌از سه تن موادغذایی فاسد در زاهدان معدوم شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بیش‌از سه تن موادغذایی فاسد توسط کارشناسان محیط این دانشگاه در زاهدان کشف و معدوم شده است.

 رضا کیخا  اظهارداشت: فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی غیرمجاز و غیرقابل مصرف عمده مواد معدوم شده این مدت در زاهدان بود.

وی افزود: پایش و ارزیابی فعالیت کارخانجات، واحدهای تولیدکننده و شرکت‌های بازرگانی و توزیع کننده مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، انبارها و سردخانه‌های نگهداری مواد غذایی و مراکز و فروشگاه‌های عرضه اقلام آرایشی و بهداشتی فعال در منطقه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از وظایف اصلی این نهاد است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: به منظور اطمینان از سلامت و ایمنی فرآورده‌های تولیدی و توزیعی این واحدها مطابق دستورالعمل‌های مربوطه در طول سال و در بازه‌های زمانی مختلف ضمن انجام بازید و بازرسی مستمر برای انجام آزمون‌های کمی و کیفی آزمایشگاهی از محصولات آنها نمونه برداری شده و نتایج حاصله نیز به مدیران این واحدها اعلام می‌شود.

وی اظهارداشت: همکاران ما در مرکز اطلاع رسانی و رسیدگی به شکایات غذا، آرایشی و بهداشتی از طریق شماره تلفن ۳۳۳۷۲۰۸۳، پیشنهادات، گزارشات و شکایات مردمی در زمینه مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی را بصورت روزانه دریافت و در کوتاه ترین زمان ممکن تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار