امام جمعه زاهدان: مردم سیستان و بلوچستان شایسته ارائه خدمات بهتر هستند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مردم این استان شایسته ارائه خدمات بهتر هستند و امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی مسوولان کار بیشتر و خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود. به گزارش خبر

 حجت الاسلام مصطفی محامی در نشست با فرمانده جدید قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه اظهارداشت: سردار مرتضوی در سال‌های گذشته سابقه حضور در استان را داشته و از شرایط منطقه شناخت دارد که‌ چنین چیزی به عنوان یک نقطه قوت به شمار می‌آید.

امام جمعه زاهدان افزود: از زمان حضورم به عنوان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان همواره بر ایجاد وفاق و همدلی در بین مسوولان این استان تلاش کردیم که خوشبختانه اتحاد نسبی حاصل شد.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بیشماری در زمینه مرز، کشاورزی، اقتصاد دریا و تجارت است که باید از این ظرفیت‌ها درجهت توسعه استان به بهترین شکل استفاده کرد.

همچنین در ابتدای این دیدار سردار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور نیز به بیان سابقه حضور خود در استان پرداخت و افزود: در سیستان و بلوچستان باید تهدیدها را به فرصت تبدیل و از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان بهره‌مند شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار