آغاز توزیع گوشت قرمز منجمد در آذربایجان شرقی

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: توزیع ۳۲۰ تن گوشت قرمز منجمد در استان آغاز شد.

آقای رحمانی گفت: ۱۲۰ تن گوشت قرمز گوسفندی منجمد و ۲۰۰ تن گوشت قرمز گوساله ای منجمد در مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی توزیع می‌شود.

وی افزود: توزیع این میزان گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب دولتی در دهه اول بهمن برای ایجاد تعادل در بازار و حمایت از مصرف کنندگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعدادی از مغازه‌های خرده فروشی به عنوان کاسبان امین در سطح شهر تبریز و سایر شهرستان‌ها انجام می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای دارای صندوق مکانیزه برای توزیع مرجح است اما در صورت نبود آنها سایر فروشگاه‌های معتبر و دارای اهلیت و دارای صندوق مکانیزه نیز در شهرستان‌ها توسط مدیریت جهادکشاورزی شهرستان معرفی خواهند شد.

آقای رحمانی با بیان اینکه در صورت عدم معرفی مباشر از سوی شهرستانها پس از مهلت تعیین شده سهمیه مذکور به سایر شهرستان‌های متقاضی استان اختصاص خواهد یافت ادامه داد: توزیع گوشت منجمد در سطح شهر تبریز از طریق معرفی مراکز توزیع توسط این مدیریت انجام می‌شود.

وی قیمت گوشت منجمد برای فروش به مصرف کننده را بین ۱۳۰ تا ۱۵۵ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در مرحله نخست این طرح ۴۵۰ تن گوشت منجمد شامل گوشت گوسفند و گوشت گوساله در بازار آذربایجان شرقی توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار