هنرمندان خراسان‌شمالی ۱۱ اثر به جشنواره فیلم ۱۰۰ ارسال کردند

۱۱ اثر از هشت هنرمند نوجوان استان برای حضور در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ ارسال شد.

سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۱۱ اثر از هشت هنرمند نوجوان استان برای حضور در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ ارسال شد.

مسعود مرواری گفت: سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ به همت سازمان سینمایی سوره اوایل اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

او گفت : فراخوان و مهلت آثار هنرمندان استان به این جشنواره از ابتدای آبان تا ۱۰ بهمن امسال با رویکرد «ایران عزیز» شامل شاخصه‌های پیشرفت، اخلاق، امید، خانواده، میهن دوستی و عدالت و آزادی داده شد.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: فیلم‌های «کاموا مشکی» به کارگردانی مهتاب سازدار، «عکس یادگاری» و «انبر» به کارگردانی اسما صدیقی، «ذات حیوانی» و «گنج» به کارگردانی آرزو خجسته از جمله فیلم‌های اراسالی به این فراخوان است.

او ، فیلم‌های کوتاه «وُیس» به کارگردانی محمد عباسپور، «طناب» و «اسید» به کارگردانی مائده اصغری، «هندزفری» به کارگردانی نرگس علی نیا، «دست‌های نامرئی» به کارگردانی ملیکا جمشیدی و «H ۲ O» به کارگردانی حنانه فیروزه از دیگر فیلم‌های ارسالی به این جشنواره عنوان کرد.

مرواری گفت: علاقمندان به حوزه فیلم سازی با حضور در این کارگاه آموزشی توانستند فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای را برای شرکت در جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ تولید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.