همزمان با سراسر کشور؛

مسابقه کتابخوانی نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه (س)» در همدان برگزار می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز همدان گفت: سومین مسابقه کتابخوانی نماز با عنوان «نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه (س)» همزمان با سراسر کشور از ۲۷ دی‌ماه در این استان آغاز شده و تا پنجم اسفندماه ادامه دارد.

سید مرتضی حسنی حلم با بیان اینکه علاقه‌مندان در رده سنی ۱۵ سال و بالاتر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، گفت: منبع مطالعاتی مسابقه کتاب «نماز در سیره و سخن حضرت فاطم (س)» تألیف حسین قنادی و انتشارات ستاد اقامه نماز تعیین شده است؛ از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به نو و کاربردی بودن محتوا، قلم ساده و روان و دسته‌بندی موضوعات و محتوا اشاره کرد.

او گفت: علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی کتاب را با ۸۰ درصد تخفیف به قیمت ۹ هزار تومان از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir تهیه و یا فایل صوتی آن را با ۹۰ درصد تخفیف به قیمت ۴ هزار و ۵۰۰ تومان از سایت namaz.ir دریافت کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز همدان با اشاره به اینکه مرحله توزیع فیزیکی کتاب از ۲۷ دی تا پنجم اسفندماه است، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی کتاب را با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان از طریق فروشگاه اینترنتی ستاد به نشانی namaz.ir/shop و یا نمایندگی‌ها و عاملین فروش ستاد در مراکز استان‌ها خریداری کنند.

حسنی حلم تصریح کرد: مهلت تعیین شده برای مطالعه کتاب و شرکت در آزمون مسابقه از سوی شرکت‌کنندگان از ۲۷ دی تا پنجم اسفندماه سال جاری است و آزمون مسابقه به‌صورت مجازی و از طریق سامانه ستاد به نشانی mehr.namaz.ir برگزار می‌شود که سامانه به مدت ۳۸ روز برای شرکت در آزمون فعال خواهد بود.

او گفت: نتایج مسابقه ۱۷ اسفندماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir اعلام خواهد شد و در پایان به برگزیدگان، ۵۴ میلیون تومان هدیه از سوی ستاد اقامه نماز تقدیم خواهد شد.

برچسب ها: کتابخوانی ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.