فعالیت ۱۰۰ مربی طرح امین و جذب ۱۵ سرباز طلبه در مدارس ملایر

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملایر گفت: تاکنون ۱۰۰ مربی طرح امین در مدارس شهرستان ملایر حضور فعال دارد.

عباس شیری از رضایت بیش از ۹۰ درصدی مدیران آموزش و پرورش از اجرای طرح امین و حضور روحانیون در مدارس خبر داد و افزود: حضور روحانیون معظم در مدارس آنچنان اهمیت دارد که برای جابجایی یک مربی طرح امین با کلی اعتراض و مقاومت از سوی مدیران و کادر مدرسه مواجه می‌شویم.

او افزود: تاکنون ۱۰۰ مربی طرح امین در مدارس شهرستان ملایر حضور فعال دارد، گفت: پیش از این تنها ۱۵ طلبه طرح امین داشتیم و امروز به ۸۵ نفر رسیده است و به همین منظور ۱۵ سرباز طلبه را نیز جذب کرده ایم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملایرتاکید کرد: امسال موفق به کسب ۵ رتبه کشوری مسابقه پرسش مهر، کسب هفت رتبه کشوری سفیران سلامت، کسب رتبه سوم کشوری در رشته سرود همگانی، کسب ۱۰ رتبه برتر کشوری در مسابقات فرهنگی هنری، کسب ۳۰۰ رتبه استانی در مسابقات فرهنگی و هنری و کسب ۴۵ رتبه برتر استانی در جشنواره نوجوان سالم با همت دانش آموزان شهرستان در حوزه پرورشی شده ایم.

شیری گفت: برگزاری جلسات ماهیانه طلاب طرح امین به منظور هم افزایی بیشتر و رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود از جمله فعالیت‌های دیگر معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر ملایر است.

او عنوان کرد: تشکیل شورای اقامه نماز، تجهیز نمازخانه‌های مدارس، نحوه حضور ائمه جماعت و روحانیون در مدارسی که طلبه طرح امین نداریم و رسیدگی و پاسخگویی به شبهات دانش آموزان از جمله مسائلی است که در این معاون دنبال و پیگیری شده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملایر افزود: با مشارکت طلاب طرح امین، اسفند امسال مراسم جشن تکلیف ۱۷۰۰ دانش آموز را برنامه ریزی کرده ایم که با برگزاری موفق آن، امیدوارم الگویی برای سطح کشور باشیم.

شیری به برگزاری دوره‌های متنوع علمی، فرهنگی و تربیتی توسط این شورای اشاره کرد و گفت: از ابتدای بهمن ماه قرار است بر حسب اولویت و با حضور طلاب طرح امین و سایر علاقمندان دوره آموزش سواد رسانه‌ای برگزار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.