۶۰ هزار کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان آذربایجان غربی باقی مانده است

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی با اشاره به سرعت گرفتن صدور کارت هوشمند ملی در کشور گفت: در حال حاضر ۶۰ هزار کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان دولت و ادارات ثبت احوال این استان باقی مانده که صاحبان آنها برای دریافت مراجعه نکرده‌اند.

سعید احمدی  افزود: افرادی که برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند با کد دستوری #۶۰۹۰*۴* و درج کد ملی خود، از وضعیت کارت خود اطلاع یابند.

وی اضافه کرد: از دی سال گذشته، روند صدور کارت هوشمند ملی در سراسر کشور به ویژه آذربایجان غربی سرعت گرفته و کارت‌های معوقه بسیار زیادی صادر و تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی ادامه داد: تاکنون ۹۲ درصد واجدان شرایط در استان، کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده‌اند که این رقم روز به روز در حال افزایش است.

احمدی اظهار کرد: همچنین ۹۹ درصد واجدان شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در آذربایجان غربی مراحل ثبت نام را انجام داده‌اند که روند صدور کارت‌های آنان در جریان است.

وی یادآور شد: در آذربایجان غربی بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که از این تعداد، نزدیک به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر کارت هوشمند دریافت کرده‌اند.

احمدی با بیان اینکه با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، کاربردهای کارت هوشمند ملی در آینده بسیار بیشتر خواهد شد، گفت: همه افرادی که تاکنون ثبت نام نکرده‌اند، برای دریافت کارت به درگاه‌های اینترنتی یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.