«شهباز» جایگزین «آزادی مشروط» می‌شود + فیلم

مجموعه تلویزیونی «شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه کنندگی مشترک امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور از شبکه یک پخش خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی« شهباز» به نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری از ۸ بهمن ماه همزمان از   شبکه یک ساعت ۲۲:۱۵ و پنج سیما ساعت ۲۳ پخش خواهد شد. 

«شهباز» درباره یک گروه سایبری است که به دنبال هکری بین المللی هستند. پلیس سایبری با اشراف به این فضا با مجرمین برخورد می‌کند و به داستان مردمی هم که از آن‌ها سواستفاده شده و مورد نشان افراد خلافکار قرار گرفته اند، می‌پردازد.

 

 

سریال جدید شهباز روی آنتن شبکه یک می‌رود

در مجموعه تلویزیونی« شهباز» هنرمندانی همچون آرش مجیدی، رضا داودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر، پاوان افسر ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان سریال«شهباز» آمده است: شهباز دو سال در انتظار چنین روزی نشسته است. روزی که همه قرار است با پیدا کردن ارغوان، نفسی به راحتی بکشند. غافل از این که این بازی، چرخشی دیگر در پیش دارد...

سریال جدید شهباز روی آنتن شبکه یک می‌رود

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای  «شهباز» از بهمن ۱۴۰۰ فیلمبرداری آن شروع شده است و به تازگی قرار است جایگزین «آزادی مشروط» شود.

این سریال به دلیل محتوای سابیری از جلوه های ویژه رایانه ای زیادی برخوردار است. همچنین حبیب خزائی فر ساخت موسیقی متن این سریال را برعهده دارد.

سایر عوامل سریال عبارتند از: مدیر تولید: مقصود میرهاشمی، مدیر تصویربرداری: فردین ناصری، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، مدیر صدابرداری: روح الله جعفربگلو، مدیربرنامه ریزی: مهدی آقایی، طراح چهره پردازی: جلال امیری مرند، تدوین: رضا کردبچه، آهنگساز: حبیب خزائی فر، طراح جلوه های ویژه رایانه ای: کامیار شفیع پور، صداگذار: عرفان ابراهیمی، دستیار یک کارگردان: بهنام جعفرپور، عکاس: پیام نصیری خرم و...

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۲:۳۹ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
واقعا جای بسی تاسف است که یک سریال از دو شبکه اصلی پخش می شه مثل اینکه کفگیر ته ته ته دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
ظاهرا کفگیر بدجوری به ته دیگ خورده که سریال از شبکه ۵ گرفته میشه و به یک داده میشه تا آنتن یک خالی نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
آزادی مشروط که چالب نبود ولی این به نظرم‌خوب میاد.
آخرین اخبار