استقلال یا کلبا، مقصد احتمالی لژیونرهای ایرانی شارلوا

سایت بلژیکی وال‌فوت به احتمال جدایی بازیکنان ایرانی شارلوا در پنجره زمستانی پرداخته است.

 در روز‌های پایانی نقل و انتقالات زمستانی، حالا علی قلی‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده، دو وینگر ایرانی شاغل در شارلوا با پیشنهاداتی از باشگاه‌های آسیایی مواجه شده و این احتمال وجود دارد که باشگاه بلژیکی را به صورت قرضی یا حتی دائمی ترک کنند.

بعد از طرح اخبار جدی مبنی بر علاقه الاتحاد کلبا، باشگاه اماراتی تحت هدایت فرهاد مجیدی، به علی قلی‌زاده، حالا وبسایت وال‌فوت به انتشار خبری جدید در خصوص این بازیکن و البته امیرحسین حسین‌زاده، وینگر فصل گذشته استقلال، پرداخته است.

این وبسایت با اشاره به عدم درج نام علی قلی‌زاده در لیست بازی این تیم برابر کلوب بروخه توسط کارول، سرمربی این باشگاه، به نقل از هیت‌نیوزبلد مدعی شده قلی‌زاده با پیشنهاداتی از خاورمیانه مواجه شده و این درحالی است که به لطف پاس گل این بازیکن برابر انگلیس در جام جهانی و نمایش درخور تحسینش برابر ولز، انتظارات دیگری از آفر‌های او می‌رفت.

در این مطلب همچنین به امیرحسین حسین‌زاده نیز اشاره و عنوان شده اگر این علی قلی‌زاده بعد از چهار سال قصد جدایی از شارلوا را دارد، وینگر سابق استقلال تنها بعد از شش ماه خواهان ترک این باشگاه شده و از الاتحاد کلبا و تیم سابقش استقلال، به عنوان مقاصد احتمالی او بعد از جدایی قرضی نام برده است.

حال باید دید در نهایت این دو ستاره ایرانی شارلوا چه سرنوشتی در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی پیدا خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.