آغاز اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزان خبرداد و گفت : سه هزارو ۸۰۰ دانش‌آموز متوسطه دوم و پایه نهم مشمول این طرح می‌باشند.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان گفت : اردو‌های راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور و یادمان‌های دفاع مقدس استان برای دانش‌آموزان کرمانشاهی از ۱۶بهمن‌ماه جاری آغاز می‌شود و سه هزارو ۸۰۰ نفر دانش‌آموز متوسطه دوم و پایه نهم مشمول این طرح می‌باشند.

دانش‌آموزان می‌توانند به‌صورت حضوری و غیرحضوری در بستر شبکه دانش‌آموزی شاد از این بازدید بهره‌مند شوند.

محمدی افزود: بازدید ده هزار نفر دانش‌آموزان کرمانشاهی از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهرستان‌های غربی استان یک فرصت مهم ویک کار بزرگ فرهنگی است.

محمدی اظهارداشت: بازخوانی وقایع جنگ هشت ساله دفاع مقدس با رژیم بعثی عراق توسط راویان شاخص برای دانش‌آموزان در قالب اردو‌های راهیان نور، یکی از مولفه‌های قدرت نرم جمهوری اسلامی و بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و از مهم‌ترین شاخص‌های جهاد تبیین است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان معرفی زندگینامه شهیدان و ایثارگران به نوجوانان و دانش‌آموزان نسل امروزی در دفاع از آب و خاک ایران اسلامی و مرز‌های غربی کشور می‌تواند موجب جلوگیری از انحرافات ذهنی و جنگ رسانه‌ای دشمن شود، زیرا نوجوانان با مفهوم‌هایی نظیر ایثار، از خودگذشتگی، معرفت، شناخت، شجاعت، بصیرت و ... آشنا می‌شوند.

محمدی خاطرنشان ساخت: اقدامات ارزشمند و ماندگار سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها ماندگار و چشمگیر می‌باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار