انهدام باند سارقان احشام در نایین

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند ۳ نفره که ۳۶ رأس دام را در نایین سرقت کرده بودند خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وقوع سرقت ۳۶ رأس احشام در یکی از روستا‌های شهرستان نایین به گونه‌ای که سارقان یک پیرمرد چوپان را مورد ضرب و شتم قرار داده و دست و پای او را بسته بودند و این موضوع نگرانی دامداران منطقه را موجب شده بود، بلافاصله پرونده این سرقت در اختیار تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از بررسی علمی و تخصصی صحنه وقوع جرم و جمع‌آوری آثار و ادله لازم از سارقان و انجام یکسری اقدامات هوشمندانه سرانجام هویت اعضای باندی ۳ نفره که دست به این سرقت زده بودند را به دست آوردند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان ۲ مرد و یک زن بوده و همگی دارای سوابق متعدد کیفری هستند، گفت: این افراد چند روز قبل از سرقت به محل رفته و پس از شناسایی و بررسی تمامی جوانب با یک دستگاه خودروی وانت نیسان و یک دستگاه پراید در شب حادثه دوباره به این مکان مراجعه و با ضرب و شتم و بستن دست و پای چوپان، دام‌های او را سرقت و از صحنه متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: سرانجام بارصد هوشمندانه صورت گرفته، مشخص شد دزدان احشام، دوباره قصد ورود به منطقه و انجام سرقتی دیگر را دارند که بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی آنان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل که تمامی آن‌ها توسط شاکی مورد شناسایی قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.