مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان خبر داد؛

کسب رتبه برتر استان زنجان در جذب تسهیلات ویژه نوسازی مسکن روستایی

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی زنجان از کسب رتبه برتر استان در جذب تسهیلات ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی از اعتبارات سال ۱۴۰۰ خبر داد.

محمدرضا نادری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی زنجان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال تا پایان آذر ماه بیش از ۲۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش‌های مختلف در استان پرداخت شده است گفت: از این میزان تسهیلات ۳۴ درصد به بخش صنعت و معدن ،۲۴/۵ درصد به خدمات و بازرگانی ،۴ درصد به حوزه مسکن و ساختمان ،۲ درصد به بخش کشاورزی و ۴ درصد در حوزه قرض الحسنه پرداخت شده است.

وی افزود: ۶۱ درصد کل ثبت نام کنندگان برای دریافت تسهیلات ازدواج، وام خود را دریافت کرده‌اند که این آمار ۹ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

نادری ادامه داد: کل منابع شبکه بانکی استان زنجان منتهی به پایان آذر ماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نیز ۳۶ درصد افزایش داشته است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی با مطلوب دانستن عملکرد شبکه بانکی استان، از کسب رتبه اول زنجان در رشد سپرده‌های بانکی و رتبه دوم بیشترین درصد رشد مانده تسهیلات شبکه بانکی و رتبه پنجم پرداخت تسهیلات ازدواج در کشور خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.