کمک ۱۳۷ میلیاردی مراکز نیکوکاری به نیازمندان خوزستانی

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان از اهدای ۱۳۷ میلیارد تومان کمک از سوی مراکز نیکوکاری به محرومان استان خبر داد.

حافظ منصوری معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: در حال حاضر ۲۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان قرار دارد که در امر رسیدگی به امور محرومین یاریگر کمیته امداد هستند.

او می‌گوید: ایجاد مراکز نیکوکاری باعث هم افزایی در خدمت رسانی به نیازمندان می‌شود، تاکنون ۲۰۰ مرکز نیکوکاری در استان دایر شده است که برخی از این مراکز تخصصی مثل اشتغال، فرهنگی، حقوقی و... فعالیت دارند.

او گفت: مراکز نیکوکاری عمدتا در سطح محلات و بصورت مسجدمحور در مناطق محروم فعالیت می‌کنند، کمیته امداد تسهیل گر، ناظر و پشتیبان فعالیت‌های مراکز نیکوکاری است.

به گفته او مهمترین عملکرد و فعالیت مراکز نیکوکاری پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین جامعه مددجو و نیازمند و کمک به توانمندسازی خانواده‌ها است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: در حال حاضر ۲۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال هستند، میزان درآمد این مراکز در نه ماه نخست امسال ۱۳۷ میلیارد تومان بوده که به نسبت سال گذشته ۵۸ درصد رشد داشته است.

به گفته او این مرکز با امکان معرفی نیازمند از سوی مرکز نیکوکاری به کمیته امداد برای در نوبت تحت حمایت قرارگرفتن و توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، کمک هزینه تعمیرات مسکن و درمان، فرهنگی و تحصیلی به خانواده‌های نیازمند از جمله فعالیت‌های این مراکز بوده است.

منصوری گفت: امسال ۱۳۷ میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری از سوی مردم خیر و نیک اندیش استان کمک شده است که تمامی آن با نظارت هیات عامل مراکز نیکوکاری و کمیته امداد، به نفع نیازمندان هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.