لمپارد از هدایت اورتون برکنار شد/ بیلسا نامزد سرمربیگری آبی‌های مرسی‌ساید

باشگاه اورتون از فسخ قرارداد با فرانک لمپارد خبر داد.

سایت «دیلی میل» انگلیس گزارش داد دوران حضور فرانک لمپارد در اورتون به پایان رسید و سرمربی تافی‌ها عصر امروز (دوشنبه) از سمت خود برکنار شد.

سرمربی پیشین چلسی و دربی کانتی که ۳۵۷ روز در جمع آبی‌های مرسی‌ساید فعالیت می‌کرد، امروز با تماس تلفنی فرهاد مشیری سهامدار اصلی باشگاه اورتون، به کار خود در این باشگاه پایان داد.

اورتون روز گذشته یازدهمین شکست خود در لیگ جزیره را تجربه کرد که سبب شد این تیم با ۱۵ امتیاز و تنها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ساوتهمپتونِ قعرنشین، در جایگاه نوزدهم جدول بایستد.

اورتون در این فصل زیر نظر لمپارد در ۲۰ بازی تنها ۳ برد کسب کرده و با ۱۵ امتیاز در رده نوزدهم قرار دارد و مدعی بزرگ سقوط به دسته پایین‌تر شناخته می‌شود.

لمپارد در چلسی نیز پس از اینکه این تیم را در فصل اول به مقام چهارم رساند، به دلیل رسیدن به رتبه نهم از سمت مربیگری این تیم کنار رفت و جای خود را به توخل داد تا همان تیم با سرمربی آلمانی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

اورتون پس از جام جهانی ۲۰۲۲ در پنج مسابقه لیگ برتر، تنها یک امتیاز کسب کرده و با شکست برابر منچستریونایتد، از جام حذفی انگلیس کنار رفت.

صفحه «اسکای اسپورتس» انگلیس همچنین گزارش داد که مارسلو بیلسا یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی لمپارد در اورتون به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.