ماندن کسیه تا پایان فصل در بارسلونا قطعی شد

هافبک بارسلونا به ژاوی اطلاع داده است که از جدایی منصرف شده و تا پایان فصل در بارسا خواهد ماند.

ماه گذشته بود که ادعا شد فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجیِ بارسلونا، از وضعیتش در نوکمپ راضی نیست و قصد دارد که در انتقالات زمستانی از جمع آبی و اناری‌ها جدا شود.

این هافبک ۲۵ ساله در تابستان با انتقالی آزاد از آث میلان به جمع بلوگرانا پیوست. او از بازیکنان کلیدی استفانو پیولی محسوب می‌شد و نقش مهمی هم در قهرمانی اسکودتوی فصل گذشته میلان داشت.

با وجود میل و علاقه‌ای که کادرفنی و مدیریت میلان به خصوص پائولو مالدینی به تمدید با او داشتند، کسیه بدون اینکه پولی از این انتقال عاید میلان شود، راهی بارسا شد. او تا اینجای فصل در همه رقابت‌ها ۱۹ بازی به میدان رفته، ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است و البته در بیشتر آن‌ها کار را از روی نیمکت شروع کرد.

طبق ادعای آاس، کسیه که تصمیمی جدی برای جدایی داشت و شایعاتی در مورد معاوضه او با مارسلو بروزوویچ هم به گوش می‌رسید، به ژاوی اطلاع داده است که تا پایان فصل ماندنی است و تلاش می‌کند جایگاهش در ترکیب اصلی را پیدا کند. ژاوی همواره از کسیه به عنوان یک بازیکن مهم برای بارسا یاد کرده، اما واقعیت این است که او در حضور هافبک‌هایی، چون گاوی، پدری، بوسکتس و دی‌یونگ، جایی در ترکیب ثابت بارسا ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار