پیشنهادات اصلاحی لایحه بودجه سال آینده در راستای بهبود وضعیت سیستان وبلوچستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: پیشنهادات اصلاحی لایحه بودجه سال 1402 کل کشور در راستای بهبود وضعیت استان سیستان و بلوچستان ارائه می شود.

 منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت:پیشنهادات اصلاحی لایحه بودجه سال 1402 کل کشور در راستای بهبود شرایط استان سیستان و بلوچستان و استفاده از منابع پیش بینی شده در جلسه شورای مدیران تهیه و به مسئولان مرتبط ارائه خواهد شد.

بیجار افزود: با توجه به موافقت اعضای کمیسیون تلفیق با کلیات لایحه بودجه سال آینده، براساس زمان بندی اعلام شده، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می توانند تا ۲۲ بهمن امسال پیشنهادات خود را در مرحله بررسی شور دوم لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق که از دوم بهمن ماه آغاز می شود ارائه دهند.

وی افزود: با بررسی های شده در جلسه شورای مدیران، ضروری است در خصوص تعدادی از تبصره ها اصلاحاتی انجام شود و سقف مبالغ پیش بینی شده در لایحه بودجه سال 1402 کل کشور در برخی موارد نیز افزایش یابند.

معاون استاندار گفت:همچنین به منظور ارتقاء شاخص های توسعه ای استان سیستان و بلوچستان بندهایی در لایحه بودجه سنوات قبل وجود داشت که این موضوع در دو سال گذشته حذف شد و نیازاست این موضوع مجدداً پیگیری و احیاء شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار