سفر مخفیانه هیئت صهیونیستی به امارات

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند یک هیئت اسرائیلی مخفیانه به امارات سفر کرده تا درباره سفر آتی نتانیاهو گفتگو کند.

رسانه‌های صهیونیستی امروز دوشنبه فاش کردند که "ران درمر" وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی به همراه "زاچی هانگبی"، مشاور امنیت داخلی این رژیم، دیروز یکشنبه به طور مخفیانه به امارات سفر و با مقامات ارشد ابوظبی دیدار کرده‌اند.

وب سایت صهیونیستی «والا» گزارش داد که ران درمر، دیروز یکشنبه به طور مخفیانه از امارات دیدن و در ابوظبی با تعدادی از مقامات آنجا دیدار کرد.

این سایت با اشاره به حضور زاچی هانگبی در این سفر افزود: «یکی از مهم‌ترین اهداف این سفر، مقدمه چینی برای سفر آتی بنیامین نتانیاهو، نخست‌ وزیر اسرائیل به امارات بوده است».

کانال ۱۲ اسرائیل هم گزارش داد که هیئتی اسرائیلی به ریاست مدیرکل وزارت امور خارجه در چارچوب هماهنگی برای برگزاری مجمع Negev در مراکش که دو ماه دیگر انجام می‌شود، از کشور‌های عربی دارای رابطه با اسرائیل اعم از مصر، امارات، مراکش و بحرین بازدید خواهد کرد. "

این کانال اضافه کرد که این هیئت علیرغم تنش‌های ایجاد شده توسط ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در حمله به مسجد الاقصی، با هماهنگی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سفر خود را آغاز خواهد کرد.

شایان ذکر است که الی کوهن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی هفته گذشته اعلام کرد که اجلاس وزرای خارجه این رژیم، مصر، امارات، مراکش و بحرین در اسفند ماه آینده در مراکش برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار