اشتباه تاثیرگذار شجاع در لیگ قطر/ مدافع پرسپولیسی با سر شکسته بازی کرد

الاهلی با بهره‌مندی از دو ملی‌پوش ایرانی خود در لحظات پایانی دیدار با المرخیه برتری خود را از دست داد.

در چارچوب دیدار‌های هفته یازدهم و پایانی دور رفت لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی در حالی که محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده را در ترکیب و قلب خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه مقابل تیم رده نُهمی المرخیه قرار گرفت.

یاران شجاع و کنعانی که پس از سه مسابقه ناکامی در دیدار اخیرشان مقابل السیلیه به پیروزی رسیدند، در مسابقه امشب هم با گل تماشایی احمد قادری به پیروزی یک بر صفر در نیمه اول برابر المرخیه دست یافتند.

الاهلی در دقیقه ۶۶ روی موقعیت‌سازی یاسین براهیمی، با اشتباه مدافع المرخیه در دفع توپ برای دومین بار مقابل این تیم به گل رسید، اما برتری یاران شجاع و کنعانی تا پایان مسابقه پابرجا نبود و آن‌ها دو گل در لحظات پایانی این بازی دریافت کردند و پیروزی خود را با تساوی تغییر دادند.

المرخیه پس از اینکه در دقیقه ۸۵ با ضربه ایستگاهی فوق‌العاده ادریس فتوحی به گل اول رسید، در دقیقه ۹۰ روی حرکت فرید المرهوبی داخل محوطه جریمه و ضربه‌ای که شجاع خلیل‌زاده به مچ پای چپ این بازیکن زد، صاحب یک ضربه پنالتی شد.

شجاع خلیل‌زاده که در نیمه دوم دیدار مقابل المرخیه روی یک صحنه آسیب دیدگی پیدا کرد و با سر بانداژ شده به بازی ادامه می‌داد و یک اخطار هم گرفته بود، با جلوگیری از حرکت بازیکن تعویضی حریف، مرتکب پنالتی شد تا ایمن حسین، مهاجم عراقی گل تساوی این بازی را به ثمر رساند.

الاهلی در شبی که شجاع و کنعانی را به طور کامل در اختیار داشت، با تساوی ۲ بر ۲ در دیدار خارج از خانه مقابل المرخیه ۱۴ امتیازی شد تا در جایگاه چهارم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد و فرصت صعود موقت به رتبه سوم را از دست بدهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.