ملی‌پوش لهستانی با ۲۵ میلیون در جمع توپچی‌ها

باشگاه آرسنال از نهایی شدن جذب مدافع لهستانی خبر داد.

باشگاه آرسنال از توافق با یاکوب کیویور خبر داد؛ ملی پوش فوتبال لهستان عضو باشگاه اسپتزیا بود و علاوه بر آرسنال، مورد توجه دو باشگاه یوونتوس و میلان نیز قرار داشت.

توپچی‌های لندن که بعد از ناکامی در جذب میخایلو مودریک با انتقاداتی مواجه شدند، امشب دومین خرید زمستانی خود را معرفی کردند. آن‌ها این مدافع ۲۲ ساله را با پرداخت مبلغ ۲۵ میلیون یورو به خدمت گرفتند.

کیویور از مدت‌ها پیش مورد توجه میلان و یووه قرار داشت و چندی پیش نیز لواندوفسکی او را به بارسا پیشنهاد داده بود؛ با این وجود، اما آرسنال گوی سبقت را از همه ربوده و مدافع لهستانی را به خدمت گرفت.

یاکوب کیویور تابستان گذشته به اسپتزیا پیوست و ۴۳ بار برای این تیم به میدان رفت. او که ۹ بار نیز پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرده، شماره ۱۵ آرسنال را خواهد پوشید.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال بعد از نهایی شدن حضور یاکوب کیویور در این تیم از اشتیاق بالای خود برای کار با این مدافع جوان خبر داده و افزود: "حضور یاکوب در تیم ما، اتفاق بسیار خوبی است و مشتاقانه منتظر کار کردن با او هستیم. "

او با اشاره به سبک بازی مدافع تازه وارد تیمش گفت: "او مدافع جوان و تاکتیک پذیر است که کیفیت بسیار بالای خود را در لیگ ایتالیا و باشگاه اسپتزیا و همچنین در سطح ملی با تیم لهستان نشان داده است. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار