معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

پروژه‌های بهداشتی و درمانی بوشهر با نظارت دقیق و با سرعت به بهره‌برداری برسد

حیدر عزیز نژاد بر تداوم اجرای پروژه‌های بهداشتی و درمانی با نظارت دقیق و با سرعت بیشتر تأکید کرد.

حیدر عزیز نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال ساخت و آماده افتتاح شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه و دیلم گفت: پروژه بهداشتی و درمانی در کمترین زمان ممکن اجرایی شود تا با بهره‌برداری هرچه سریع‌تر شاهد خدمت‌رسانی مطلوب به ساکنین این حوزهها باشیم.

او ضمن تأکید بر انجام به هنگام پروژه‌های عمرانی تأکید کرد: در معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تمامی پروژه با دقت نظر پیش می‌روند و انتظار می‌رود با افتتاح خانه‌های بهداشت قابل‌افتتاح تا دهه مبارکه فجر شاهد رشد و توسعه زیرساخت‌های شبکه‌های بهداشتی و درمانی سراسر استان باشیم.

طی این بازدید نیازهای پیمانکاران پروژه‌های عمرانی به‌ویژه تلاش در جهت تأمین و تخصیص به‌موقع اعتبارات موردنیاز بررسی شد و نیز در جهت پیگیری تأمین منابع انسانی و تجهیزات مراکز در حال تکمیل برنامه‌ریزی لازم به عمل آمد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با هیئت همراه از پروژه‌های عمرانی در حال ساخت و آماده افتتاح حوزه سلامت شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه و دیلم بازدید کردند.

حیدر عزیز نژاد و هیئت همراه در طی این ارزیابی میدانی از خانه‌های بهداشت میاندشت، محمد جمالی، عطیبه و پایگاه سلامت سربست و پروژه‌های عمرانی "طرح توسعه بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) شهر دیلم و بیمارستان محلی شهر جدید عالی شهر بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.