کنعانی:

بزودی تحریم‌های ایران علیه اتحادیه اروپا اعلام می‌شود

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام اتحادیه اروپا و نیز رژیم انگلیس در خصوص اعمال تحریم علیه تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی را قویا محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام اتحادیه اروپا و نیز رژیم انگلیس در خصوص اعمال تحریم علیه تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی را قویا محکوم کرد.

 ناصر کنعانی افزود: اقدام اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس نشانه ناتوانی ذهنی آن‌ها از درک درست واقعیت‌های ایران و نیز سردرگمی آنان در قبال اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

کنعانی همچنین اقدامات تحریمی اخیر اروپا و انگلیس علیه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسؤلان قضایی، نظامی، انتظامی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را نشانه استیصال، سرخوردگی و عصبانیت آنان از شکست فضاحت بار اخیر در ایجاد بی ثباتی در ایران به رغم تلاش‌ها و هزینه‌های سنگین دانست و افزود: البته آنان به خوبی می‌دانند که تحریم‌ها بر عزم و اراده ملت ایران برای مقابله با دخالت و توطئه‌های خارجی خللی وارد نخواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران حق خود برای عمل متقابل در خصوص این قبیل سیاست‌های شکست خورده را محفوظ دانسته و به زودی فهرست تحریم‌های جدید علیه ناقضان حقوق بشر و مروجان تروریسم در اتحادیه اروپا و انگلیس را اعلام خواهد کرد.

 اتحادیه اروپا روز دوشنبه در بیانیه‌ای با ارائه جزئیات بسته تحریمی ضدایرانی خود، اعلام کرد که ۱۸ شخص و ۱۹ نهاد را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۰۸ ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
قطعا با این تحریم ها اروپا به زانو در میاد و به پای ما میفته . علی برکه الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
چون داداش تا خبر تحریم ایران علیه اروپا نشنوم نمی خوابم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
نه بابا توراخدا تحریمشون نکنید مردمشون از گرسنگی میمیرن. مسولین محترم شماها فکر این باشین که مردم خودتون روز به روز گشنه ترو فقیرتر دارن میشن نمی‌خواد دلقک بازی در بیارن واسه کشورهای دیگه
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
وااااای...نگوووو.....ترسیدن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
بهشون ماشین و کامیون و اتوبوس ندین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
خواست مردم هم عمل متقابل علیه اروپا است ممنون که هستید
آخرین اخبار