همزمان با دهه مبارک فجر:

۲ پروژه دامپروری در فامنین به بهره برداری می رسد

مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین از دو پروژه دامپروری قابل افتتاح این شهرستان با اعتباری افزون بر ۱۴۰ هزار و ۷۵۰ میلیون ریال خبر داد.

منصور خزایی بیان کرد: پروژه پرورش بره پرواری روستای ماماهان فامنین با ظرفیت ۲۵۰ رأس با مساحت ۱۶۲۵ مترمربع از پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در دهه فجر است که با اعتباری افزون بر ۱۰ هزار و ۷۵۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: از این میزان اعتبار ۲۷۵۰ میلیون ریال از محل آورده متقاضی و ۸۰۰۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی بند الف تبصره ۱۸ بوده که برای این پروژه هزینه شده است.

خزایی اشتغال این طرح را پنج نفر برشمرد و اضافه کرد: پیش بینی می‌شود با بهره‌برداری طرح فوق این واحد بره‌پرواری سالیانه به طور میانگین دارای چهار تن تولید گوشت قرمز باشد.

او در ادامه گفت: پروژه پرورش گاوخالص شیری با ظرفیت ۷۵ رأس به مساحت ۷۵۰۰ مترمربع با اشتغالزایی شش نفر واقع در روستای فیض آباد دیگر طرح قابل افتتاح حوزه جهادکشاورزی شهرستان فامنین است که دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

خزایی میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح را ۱۳۰ هزار میلیون ریال برشمرد و یادآور شد: از این میزان اعتبار هزینه شده، اعتباری افزون بر ۲۶ هزار میلیون ریال از محل آورده متقاضی و ۱۰۴ هزار میلیون ریال تسهیلات بانکی از محل بند الف تبصره ۱۸ بوده است.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.