فرمانده سپاه فتح:

سپاه مجوز ساخت بیمارستان ۱۲۶ تختخوابی را در یاسوج گرفت

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجوز احداث یک بیمارستان ۱۲۶ تختخوابی در یاسوج مرکز استان اخذ شده است که با مشخص شدن زمین، عملیات اجرایی این طرح درمانی آغاز می‌شود.

سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد توسعه بخش بهداشت و درمان استان را یکی از سیاست‌های مهم سپاه فتح ذکر کرد و افزود: دو درمانگاه در شهر‌های یاسوج و دوگنبدان از سوی سپاه راه اندازی شده و به عموم مردم خدمات درمانی ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: درمانگاه بخش پاتاوه در شهرستان دنا تا سه ماه آینده و درمانگاه شهر لیکک تا شش ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و درمانگاه شهر دهدشت کلنگ زنی شده و به زودی ساخت این درمانگاه شروع می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت سپاه فتح در توسعه و محرومیت زدایی منطقه، گفت: طرح آبرسانی به ۲۴۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون توسط سپاه پاسداران در حال اجرا است و سپاه استان در حوزه آبرسانی در میان سپاه نواحی استان‌ها رتبه سوم کشور را کسب کرده است.

خرم دل تصریح کرد: با هدف کمک به توسعه بخش کشاورزی استان، پادگان امام جعفر صادق (ع) در چنارستان یاسوج از حالت پادگانی خارج شده و به عنوان دهکده اقتصاد مقاومتی در بخش آموزش و ترویج کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سردار خرمدل یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان استان و سپاه فتح را ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و همچنین تامین معیشت مردم دانست و افزود: سپاه تلاش می‌کند در این زمینه نقش آفرین باشد.

وی ترویج ازدواج آسان و همچنین کمک به ازدواج جوانان را یکی از برنامه‌های مهم سپاه فتح در استان دانست و اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در سال آینده مانند امسال و سال‌های گذشته، ۳ هزار سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند در شرف ازدواج استان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان ادامه داد: در حوزه فرهنگی و ایثار و شهادت، دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳ با هدف شناسایی نقش رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس و برجسته کردن شهدای شاخص و نقشی که رزمندگان استان در تیپ ۴۸ فتح در آن دوران رقم زدند، برگزار می‌شود.

برچسب ها: بیمارستان ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.