دستگیری کلاهبرداری تحت عنوان قاضی

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که با جعل عنوان قاضی دادگستری و فریب شکات دارای پرونده قضایی مبلغ قابل توجهی را کلاهبرداری کرده بود، در شهرستان نظرآباد دستگیر شد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی طرح شکایت از سوی یک شهروند نظرآبادی مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی که خود را قاضی دادگستری معرفی و با وعده کذایی حل و فصل پرونده قضایی، مبالغی را از وی دریافت کرده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه تحقیقات و پی جویی های پلیس به سرعت به نتیجه رسید و فردی که با سوءاستفاده از تردد در مراجع قضایی و با ادعای نفوذ در مراجع ذیصلاح به مردم وعده حل و فصل پرونده را می داد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ گودرزی گفت: در روند تحقیقات تکمیلی مشخص شد این متهم به همین شیوه و با فریب شهروندان تاکنون حدود یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی البرز در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد بدون در نظر گرفتن روال قانونی امور و نیازمندی های اداری خود، به افراد سودجو و وعده های فریبنده این چنینی اعتماد و نادانسته اقدام به واریز وجه به حساب کلاهبرداران می کنند، از اعتماد بی مورد به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک به پلیس مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار