نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس:

اروپایی‌ها تبعات امنیتی رفتار سیاسی‌شان را نمی‌فهمند

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: اروپایی‌ها رفتار سیاسی‌ای انجام می‌دهند که تبعات امنیتی آن را نمی‌فهمند.

فتح الله توسلی با اشاره به اقدام پارلمان اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: سپاه بخشی از حاکمیت ماست یعنی بخشی از تامین امنیت ملی به سپاه واگذار شده است و در قانون اساسی نیز به آن اشاره شده است، و اگر اتحادیه اروپا اقدامی انجام داده است به قانون اساسی و حوزه حاکمیتی ما تعرض کرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خود اروپایی‌ها نیز می‌دانند که زمانی که انگلیس به جنوب عراق آمد و عراق را اشغال کردند، آن جریانی که با داعش جنگید و در عراق با تروریست‌ها مقابله کرد، سپاه بود.

او با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هزاران شهید در حوزه مقاومت تقدیم کرده است، گفت: تروریست که فقط با ما مشکل ندارد با اروپایی‌ها نیز مشکل دارد. در جریان تحولات لبنان به چند کلیسا تعرض کردند و این سپاه و جریان مقاومت بود که از آن‌ها حمایت کرد. اگر قرار است آن‌ها سیاه و سفید را کنار هم بگذارند شک نکنند که ضرر می‌کنند. نمی‌شود نیروی قدرتمندی همانند سپاه که با تروریست مقابله کرده است نامش را در کنار گروه‌های تروریستی گذاشت.

توسلی بیان کرد: اروپایی‌ها رفتارشان پر از این تناقضات است، منافقان را در کشورشان مورد حمایت قرار می‌دهند به آن‌ها پایگاه می‌دهند یعنی به گروهی که ۱۷ هزار شهید از ما گرفت، کمک می‌کنند، اما سپاه پاسداران را که همواره با تروریست مقابله کرده است در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار