آغاز توزیع بیش از ۱۲۰۰ تن گوشت قرمز تنظیم بازار در خراسان رضوی

معاون امور دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: از ابتدای بهمن، حدود ۴۱۱ تن گوشت گوسفندی و ۸۲۲ تن گوشت گوساله در استان درحال توزیع است.

سعادت علی‌نیا معاون امور دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال حدود ۴۵۰۰ تن مرغ خریداری شده است. از یک ماه اخیر بر اساس دستورالعمل تنها نژاد بومی آرین خریداری می‌شود و سایر نژاد مرغ را مقرر شد اتحادیه خریداری کند.

او افزود: همچنین خرید گوشت گوساله و گوسفندی را هم داشته ایم و چیزی حدود ۱۰۰۰ تن جهت تنظیم بازار از تیر امسال خریداری شده است؛ که از ابتدای بهمن با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز چیزی حدود ۴۱۱ تن گوشت گوسفندی و ۸۲۲ تن هم گوشت گوساله در استان درحال توزیع است؛ که با معرفی نامه‌های مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها انجام شده است.
معاون امور دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: تا الان حدود ۶۰ درصد توزیع انجام شده است و ما بقی آن هم در حال توزیع است. مراکز توزیع را جهاد کشاورزی مشخص می‌کند در مشهد هم تعاونی‌های مصرف و بازار‌های شهرداری عرضه می‌شود.

علی‌نیا بیان کرد: با توجه به ایام پایانی سال و ماه رمضان که در پیش داریم ذخایر گوشت و مرغ ما تا آخر سال تامین است و مشکلی برای توزیع نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار